avundsjuk...

Just nu är jag så sjukt avundsjuk på alla blivande au pairer vars bloggar jag följt och typ alla de åker idag.
Blir nervös och pirrig i magen bara jag läser om deras avskedsfester och att de äntligen har kommit fram till den dag som de väntat på så länge. åh jag vill också!!
Min tid kommer väl förhoppningsvis om inte så jättemånga månader, men man vet ju aldrig.
Jag vill också ha countdown och veta att det är verklighet och snart kommer bli av!
Just nu suger det bara att va arbetslös och inte göra nåt övervettigt om dagarna mer än att vänta på att ta sitt körkort...
en förändring behövs!

Hoppas hur som helst att de får ett underbart år där borta och att mitt eget en gång blir lika underbart:))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0