bra dag!

Japp, idag har det varit en bra dag:)
Under förmiddagen satt jag mest i telefon hela tiden och ringde runt för att kolla upp priser för en hälsokontroll, på capio cityklinik kostar det 2030 kr! vem betalar det egentligen?!
Så jag bokade till sist in mig hos Örestads läkarmottagning där det kostar 660 kr för hälsokontroll och 200 kr för ett tuberkulostest som man även måste göra.
Hade väl egentligen inte behövt boka redan, men tuberkulostesten görs bara vissa datum o nästa gång va i slutet av september så. Har ju inte ens nån familj än, men man vet ju aldrig hur fort det kan gå sen, så lika bra att ha de överstökat.

Sen blev det lunch hos farmor och jag satt där och babblade en bra stund innan jag gick hem igen. 
När jag kom hem till lägenheten hade även en lapp kommit om att mitt körkort var klart att hämta, snacka om fort!
Tog det ju liksom i förrgår.. haha. Men bara positivt för mig ju:)
Så ringde SI och berättade att jag äntligen klarat körkortet, så skickade en kopia till dem idag och fyllde i det sista på min ansökan.
Så om allt går som det ska borde familjer snart kunna börja kontakta mig:) hihi spännande!

Äntligen händer det lite saker!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0