Helgen

Så var det måndag igen! Gud jag hinner inte med asså, var nyss fredag ju!
Helgen var i allafall vädigt bra! I lördags började jag med att ta mig till lägenheten o fixa mig lite,
sen hämtade sandra och sanna upp mig, så åkte vi till willys och handlade inför kräftskivan.
Sen åkte vi hem och dukade, brände skivor, kollade på massa gamla foton:D, förberedde sallad och så.
Vid 6-7 kom folket och sen blev det kräftor (tacopaj för mig), lekte en sjukt ball men svår lek, hade gräddbullstävling osv. Riktig trevlig kväll:)

I går va klockan ställd på 8, va lite segt och gå upp vid den tiden en söndagmorgon när man vatt på kräftskiva dagen innan, men det var so worth it:D
Mötte upp jennie i stan vid 9 sen gick vi till lotta och åt den supersmarriga hotellfrukosten, riktigt gott o inte precis varje dag man får en sån buffé serverad. Satt där i säkert en timme och åt o snackade, sen gick vi upp och höll lotta sällskap en stund innan det var dags att cykla hem igen.
Var i lägenheten en stund och städade lite med mamma, sen blev det en lat kväll i stugan. Soffan + tv + godis :)

Idag ska jag iväg till stan och ta ett tuberkulos test, eller tuberkulintest kanske själva testet kallas?
Sitter här och uppdaterar sidan på min mail hela tiden och väntar på att få ett mail om att min ansökan har blivit godkänd nån gång. segt att vänta:(

Aja, här kommer lite bilder från lördagens kräftskiva hos sandra:




               
   
                    


 Alla kräftor var inte riiktigt tinade än... haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0