maud

Idag har dagen mest bestått av att laga mat.

Började vid lunch med att laga amerikanska pannkakor med sylt, glass och färska hallon:D riktigt gott blev det!

kanske inte den ultimata lunchen men. haha.

Sen lagade jag en tomatsås eftersom vi hade så många tomater hemma som inte håller så länge till, och nyss gjorde jag en tacopaj som jag tänkte ta med till kräftskivan imorgon:)
Och nu är det snart dags att vi lagar middag, blir kotlett, potatis & sås idag.

Nog pratat om mat för idag. haha. Igår var jag och mamma i stan och åt, sen gick vi på bio och såg the proposal, riktigt bra va den:) och han som hon skulle "gifta" sig med va inte helt fel heller!

Nepp, nu blir det fortsatt matlagning!
Kräftskiva imorgon och frulle hos lotta på söndag!
trevlig helg:)


Mina supergoda pannkaogor:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0