och tiden går...

Inte så mycket har hänt sen sist jag skrev..
Dagarna består just nu mest av teoriplugg till körkortet och körlektioner.
Har också fått en intervjutid hos skandinaviska institutet nästa torsdag, så lite framåt går det ju trots allt!
Måste fixa med lite småändringar i min ansökan också tills dess, men det lär jag väl hinna:)

Var förresten och såg Brüno i måndags och alla som inte har sett den MÅSTE se den! sjuukt ball!:D
Förstår inte hur man inte kan tycka den sortens filmer är roliga, hela salongen grät i alla fall av skratt!
Nästa vecka blir det nog att gå och se Sommaren med Göran. Jag verkligen älskar Peter Magnusson, han är så härlig:D
Sen på fredagen börjar ju malmöfestivalen, så dit får man väl ta sig några dagar.
Är kanske inte lika kul som förr, men finns ju fortfarande god mat och faktiskt en del bra artister som kommer iår:)


Nä, nu ska jag vara lite ambitiös och plugga!

Är dessutom typ 25 grader ute, så man kanske borde passa på att få tillbaka lite färg på kroppen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0