Städning

Va så härligt och vakna idag och veta att jag verkligen har körkort!! = inga fler dyra körlektioner!
Satt och latade mig framför tvn (som vanligt:P) och kollade på knight rider, haha.
Sen i eftermiddags cyklade jag till lägenheten för att påbörja städningen där eftersom jag känner att jag vill flytta hem nu snart. Börjar sakna den riktigt mycket (läs: min breda säng, kabel tv, osv) haha.
Tro det eller ej men det var riktigt kul att städa för en gångs skull!
Började med att sortera allt skit i min byrå som jag har skjutit upp ett x antal år nu, och gud va saker jag hittade!
Mina gamla rosetter jag fått vid hopptävlingar osv, hur många kvitton o prislappar som helst (varför trycker man bara ner sånt skit i lådor ist för o kasta direkt?), gamla foton från i 8an när vi va på klassresa på ven, massa pennor, och typ tusen gamla batterier.

Gick faktiskt ganska fort och som sagt kul att se vad som verkligen fanns i alla lådor, hade glömt hälften!

Så imorgon blir det tillbaks till lägenheten och mer städning, nu ska där bli ordning och reda en gång för alla:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0