trött

Var en kul dag igår. Träffade gaby och oli samt isabel och en killkompis till henne.
Var längesen vi sågs nu så då är det alltid lika kul att ses:)
Gick en sväng på festivalen och åt lite thaimat, satay = muums! sen vandrade vi vidare tillbaka mot triangeln och satte oss tasty house för en fika. Om ni inte har testat deras glass så do it! Sjukt god va den, sorbet liknande. 3 gigantiska kulor för 15 spänn dessutom, rena klippet! :P
När folk började dra sig hemåt gick jag hem till steffie & andreas och sen gick vi upp mot stortorget för att se lite nrj in the park, men det var inte mkt att hurra för.
Det är nog bara att inse att hela festivalen var roligare när man var mindre helt enkelt.

Och idag ringde klockan halv 8. usch säger jag bara! minns inte senast jag behövde ställa klockan, så de va inte helt lätt att dra sig upp ur sängen, men hade körlektion kl 9, så vad gör man inte!

Och nu sitter jag här trött och seg och käkar godis.

Har blivit en dålig vana att sitta lite för mkt framför tvn & dator och småäta, så får väl se till att ändra det genom att göra lite nytta här hemma.

Hmmm.. så vilket av dessa roooliga saker ska jag börja med?; diska, städa badrummet, tömma och ta ut luften ur poolen, eller städa garderoben och sovrummet?
Ja, spelar ju ifs ingen större roll för allt ska ju göras.
Så nu ska jag lyfta på rumpan och gå och göra lite nytta!

ajöss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0