världens bästa dag!!

Detta är den bästa dagen i mitt liv!!:D hittills iallafall! eller kanske inte,  men just nu känns det så!
för... JAG KLARADE KÖRKORTET IDAG!!:D
jag är så sjukt glad så jag inte vet var jag ska ta vägen! det är en sån otrolig lättnad.
Stackars steffie hörde nog inte mkt av vad jag sa direkt efteråt när jag ringde och störbölade av lycka, haha.
Känns som att livet kan börja på riktigt nu igen och jag kan äntligen slutföra min au pair ansökan och förhoppningsvis hitta en värdfamilj om inte så jättelänge!

Allt känns toppen bara och inget kan förstöra mitt positiva tänkande just nu!:D


så här glad är jag, minst!:D
Typ så här glad är jag,  minst!! :D haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0