Ännu en dag på stan

Var i stan med Gaby innan i eftermiddags och fikade och lite så:) Köpte också äntligen en present till 7åriga killen.
Vet fortfarande inte om han kommer tycka det är urtöntigt, för det är verkligen inte lätt att veta vad en kille i den åldern gillar!
Ville egentligen köpa nåt typiskt svenskt ju, men det är inte helt lätt..
Men jag köpte nåt som jag själv gillade i den åldern, och som jag fortfarande gillar för den delen, vi hade till och med me oss det till hultsfred i år.. HAHA.
Alltså.. Råttfällan! Det spelet som ser ut som en gigantisk råttfälla ni vet, där man ska plocka så många ploppar i olika färger som möjligt utan att det får röra sig!
Stod på paketet att det rekommenderas från 8 år, så då kan väl inte en 7åring tycka det är jättelamt, eller? haha.
Aja, gillar han inte det kan jag ta det:P

Har även kollat upp lite med flygbolaget, och det är som sagt bara en väska man får ha med sig, får betala ca 470 kr för en extra eller vad de va, men snacks och dryck på första planet ingår, och gratis 3-rätters middag och stort utbud av underhållning på flyget till NY, så lite positivt iallafall:)
Man vet ju aldrig allt vad flygbolagen börjar ta betalt för nu så..

Växlade även till lite dollar idag när jag ändå var i stan. Vet inte riktigt hur mycket jag kommer behöva de första dagarna, men jag har ju alltid mitt visakort, så växlade 1500.

Så nu ikväll har jag slagit in alla presenter som jag köpt hittills, bara en liten sak till tjejen som fattas som jag får ta och fixa imorgon eller på fredag.

Var förresten en man/gubbe på bussen idag runt halv 2 tiden som frågade om vi skulle gå och ta en drink han och jag. Sen berättade han att Kiss kommer till Sverige nästa år och rabblade upp alla datumen för olika städer, och sen sa han att han kunde gå och ta en drink själv ändå, och att ibland drack han ett glas rött vin, och ibland ett glas vitt, men inte varje dag!

haha ja, många märkliga människor finns det...


Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag vill ha mina flygtider NU! Haha, men jag antar att jag får vänta några veckor.



Btw, kanske låter konstigt men kan jag kanske få din msn? Roligt att prata med mer folk som ska åka. :)

2009-12-02 @ 23:41:08
URL: http://sandraaandersson.blogg.se/
Postat av: Sandra

Sv: Näe, jag vet. Inte så länge egentligen, men det känns som det är långt bort. Haha. Lite mer än tre veckor ;)



Ja, men precis :D Och SÅ långt är det faktiskt inte mellan oss :P

2009-12-03 @ 09:56:16
URL: http://sandraaandersson.blogg.se/
Postat av: Sandra

Ja, det är inte alls långt :) Kul om man lär känna folk på olika ställen och har möjligheten att se och uppleva mer av Usa ju :D

2009-12-03 @ 10:26:28
URL: http://sandraaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0