Bildeeer!!

Nu kommer äntligen lite bilder från min första vecka i USA:D
Glöm inte att läsa inlägget före detta, tog texten i ett inlägg och fotona i ett:P



Lunch på hotellet i Stamford:)


Jag vid den kända granen vid Rockefeller Center!


Vårt hotellrum. Städerskan bytte lakan varje dag, så man skulle byta säng så man fick sova i den "lilla" en natt var! haha


Jag på Top of the Rock. Det var storslaget!! Tänk att se ut över hela Manhattan by night i alla riktningar:D


Skridskobanan vid Rockefeller center!


Radio City Music Hall!


Jag på TIMES SQUARE!!:D







SÅ! Hoppas ni är lite nöjda iallafall:D Ska försöka hinna ladda upp lite fler bilder imorgon, och lägga in de bilder jag tog med mobilen också! Men nu ska jag gå och lägga mig för jag är döödstrött!!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Sv: Haha, nja. Jag ska till Stockholm strax och har inte ens packat inför det. Haha.

Ååh, jag förstår det. Du får komma tillbaka och hälsa på mig så får vi undersöka NYC grundligt ;)



Ett spel har jag inte ens tänkt på, kanske kan vara bra :) Måste fundera på det där, det jobbiga är ju att dem är i den "kräsna" åldern, haha. Minns hur jag var när jag var i den åldern.. jag var jobbig, haha.

2009-12-12 @ 07:25:13
URL: http://sandraaandersson.blogg.se/
Postat av: Sandra

ALLTSÅ GALET!!! Så avis när jag ser bilderna

2009-12-12 @ 07:56:33
URL: http://sandraaandersson.blogg.se/
Postat av: Sara

haha, jag såg inte ens den lilla sängen först xD

2009-12-12 @ 10:42:15
URL: http://trenollsju.blogg.se/
Postat av: Emilie

Hej!

Segt svar, förlåt. Är på bloggtorka för tillfället :P ÅH vad kul att du äntligen är i USA nu!!! avvis. NY är väldigt häftigt. Du kommer inte ha speciellt långt dit, eller hur?



Låter trevligt att ha släktingar som flyger söderut under vintern, hälsar ni på dom ofta där? :)



Var det mycket papper att fylla i innan ambassaden som inte hade med själva au pair att göra? Ska ju också till ambassaden eventually men det är ju för att studera. Antar att det kommer vara många papper att fylla i för mig med visserligen :P



Oj måste sticka till pappas kontor och skriva ut det sista i ansökan.

Ha det bra!

2009-12-13 @ 13:17:53
URL: http://plajnis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0