Färdig!

Wiiho! Nu är jag äntligen färdig med packningen:D Ska bara bestämma mig för vilket handbagage jag ska ha och börja packa ner lite saker där också. Är så mycket jag vill ha i handbagaget bara för om nån väska kommer bort eller försvinner helt så finns det vissa viktiga saker som ju är svåra att ersätta, så kanske bäst att ha dem där.
Kanske smart att ha alla sladdar i handbagaget också typ kamerasladd och mobilsladd till datorn och lite sånt?!

Aja, jag har ju några dagar kvar att tänka:) Har lite mer som jag ska packa ner i helgen, men det finns ganska gott om plats kvar i den ena väskan, och den stora väskan vägde dessutom bara 14 kg och den lilla 12! Så jag har ju några kilo till godo där..
Varför tror man alltid att det väger mycket mer än det faktiskt gör?

Fick mina foton jag beställde med posten idag också så ska göra klart mitt lilla fotoalbum sen :)
Men först ska jag ner i centrum och fixa lite saker!

Kommentarer
Postat av: Sara

grattis! hur känns det? har du börjat bli nervös än? :)

2009-12-05 @ 01:21:04
URL: http://trenollsju.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0