Framme!!

Orkar inte skriva så mycket just nu mer än att jag är FRAMME:D
Dels är klockan 05:15 på morgonen, så jag är ganska trött nu måste jag erkänna. haha
Flygresan gick hur bra som helst iallafall, jag och charlotte satt bredvid varandra på båda flygen och vi kom igenom tullen och allt utan problem.
Så sitter äntligen på hotellrummet nu, klockan är typ 23:15, men har ju snart vatt uppe i ett dygn så!
Jättefint hotell iallafall! Tog ca en timme från JFK hit, såg inte så mkt av NYC på vägen eftersom vi körde utanför på motorvägen, men såg lite ljus och skyskrapor långt borta:P och exitet som svängde av mot manhattan!

Fick lite info när vi kom av en jättetrevlig dam, sen fick vi gå upp och äta pastabuffé. Var typ carbonara och nån annan med tomatsås, och sallad. Sen ville vi svenskar ha coca, men usch som den smakade. Måste varit nån hemblandning. Typ sodastream med deras vatten för det smakade inget annat än klor!

Jag delar rum med n Thailänska som just nu somnar med datorn på magen i sängen, haha, och en brasilianska som jag inte träffat, de kom tydligen i eftermiddags nångång.
Imorgon börjar iallafall lektionerna 8.30, och frukost från en timme innan. De skulle ringa upp 7 och väcka oss sa dem.
Så ja, kommer nog va ganska så trött imorgon! Men vi får iallafall 3 timmar ledigt sen på eftermiddagen att gå och shoppa lite om man vill det och se sig runt:)

Nej nu ska jag försöka hitta mina sovkläder i nån av väskorna och gå och ta en dusch. Var inte så smart så jag tänkte på att lägga det jag ska ha överst i samma väska...


Kommentarer
Postat av: Sandra

Ååååh, galet. Nu är du där :)

2009-12-08 @ 09:33:15
URL: http://sandraaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0