Gårdagen

Igår var jag som sagt i stan med Steffie. Skulle ha köpt klart presenterna till värfamiljen, men det är så himla svårt! Hittade dock ett superfint halsband och armband på glitter, gjort av gummiband med lila "barnpärlor".
Så det köpte jag. Sen såg jag en rolig liten hundväska på Ica Maxi där det sitter en pudel i.
Så funderar på om jag ska köpa den också till 3åriga tjejen. Är ju inget typiskt svenskt, men alla man pratar med säger att barn i den åldern älskar att bära runt på sin egna lilla väska, och det vet jag ju från dagiset också..

Gick iallafall ett bra tag på stan, sen handlade vi minimunkar innan vi åkte hem också, haha muums.
När jag kom hem kände jag att det inte var läge att sjunka ner i soffan, så istället sorterade jag alla saker under sängen och städade min ena garderob som jag haft lite lätt ångest för länge nu:P
Jag skojar inte när jag säger att man inte såg golvet i mitt rum när jag hade öst ut allt. Var verkligen hur mycket som helst där inne man har glömt bort. Detta är då inte min klädgarderob, utan mest ett ställe där jag tryckt in allt annat. Så var skönt att äntligen få ut allt, och jag sorterade bort det mesta!
Så nu har jag bara en garderob kvar att städa, sen är mitt rum faktiskt klart! wohoo:P

Idag är det noll grader här hemma och frost på bilar och tak :( Tyckte det var svinkallt ute igår, men idag är det nog lite värre..

Kommentarer
Postat av: Sandra

Sv: Ja, det kanske är värt att betala ändå. Vi får se vad jag får för flyg, har inte hört om någon som mellanlandat i London förr, alla verkar mellanlanda i Tyskland ju :P Haha.

Nice att det ingår käk i alla fall, fast det brukar det väl kanske göra på längre flygningar :D

2009-12-02 @ 10:52:54
URL: http://sandraaandersson.blogg.se/
Postat av: steffie

åååh vad duktigt!! :D

2009-12-02 @ 16:33:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0