GOD JUL!!!

Idag är det julafton! vilket det inte alls känns som tyvärr.. pratade nyss med mamma på skype, haha hade ställt klockan på 6 nu för att hinna med de innan jag börjar jobba:P
Men jobbar fram till 2 ca, sen kommer föräldrarna hem och då kör vi till morföräldrarnas hus direkt, sen blir det "julmiddag" och så där.
Och imorgon kommer först pappans släkt hit på brunch, sen mammans släkt hit på kvällen.
Så full rulle nu i ett par dagar!

Träffade iallafall ´julia och maggi igår på mckenzie och käkade pizza, och då hade jag fortfarande inte köpt julklapp till mina värdföräldrar, haha, så typ 22.15 körde vi till en mataffär tvärs över från mckenzie, så handlade jag en påse pretzel som de älskar, swedish fish mest för skojs skull, och lite choklad. sen ska jag skriva ett kort till dem att dem kan gå ut en kväll så passar jag barnen gratis.. Är ju det minsta jag kan göra eftersom jag inte har nån ordentlig present:P

Men nu måste jag upp och fixa mig, börjar om 25 minuter och har ingen aning om vad jag ska ha på mig ikväll heller!
Sen har jag inte hunnit slå in några paket heller än.. haha, vadå sista minuten med allt..

Ha en super jul alla där hemma, och alla här såklart. Saknar den svenska julmaten och allt därtill så otroligt mycket, önskar jag kunde zappa hem mig bara för idag för att sitta i soffan och se kalle och få öppna paket under vår gran..
Men, detta är en upplevelse också, och det ska bli kul att se hur det går till här!


Så god jul allihopa:D


Kommentarer
Postat av: Sara

God jul Jennifer!

2009-12-24 @ 14:05:39
URL: http://trenollsju.blogg.se/
Postat av: Olivia

God Jul!!!! :D

2009-12-25 @ 12:30:08
URL: http://www.metrobloggen.se/missoli

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0