Gott nytt år!!

Gott nytt år till alla er där hemma! Nu är det bara 35 minuter tills ert nyår:D
Och Happy new year till alla oss här som får vänta 6 timmar och 35 min tills vårt nyår..

Jag ska snart äta middag med min värdfamilj här hemma bara, de ska va hemma hela kvällen bara och några släktingar kommer över och så.
Sen vid 22 tiden ska jag köra hem till Julia, för hon slutar inte förräns då, sen ska vi och några andra till Brownies, som är nåt uteställe en bit härifrån. Ganska dyrt inträde dock, men det är ju för att det är nyår.. men är iallafall livemusik, mat, dricka osv. Så förhoppningsvis blir det kul:)


Hoppas ni alla får/har en superkväll/natt så hörs vi nästa år!:D


Kommentarer
Postat av: Anonym

Gott nytt år Bennt!! V(^.^)

Hoppas att du har/har haft en übergo' nyårsafton!^^ Kom själv hem för nån timme sen =)

2010-01-01 @ 11:27:43
Postat av: Gaby

Min namn kom inte med på förra inlägget>>' Typiskt mig

2010-01-01 @ 11:28:27
Postat av: Olivia

Vi får hoppas att 2010 kommer vara ett underbart år ;)

2010-01-01 @ 14:41:45
URL: http://www.metrobloggen.se/missoli

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0