Heelt slut!!

Herregud så trött jag är alltså. Blev en lite längre dag än jag trodde. Var själv med barnen från 10-halv 6 istället för 3 timmar som jag trodde. Så idag har vi varit ute och gått lite, gungat i trädgården och sen gick vi in och gjorde lite allt möjligt.
Lillkillen ville inte ta sin nap vid 11 som han egentligen brukar, så istället åt vi lunch lite tidigare, eller lunch och lunch - här äter man peanutbutter jelly sandwich eller peanutbutter honey sandwich. haha. Det sistnämda är faktiskt riktigt gott, men det första vill jag inte ens försöka mig på.
Efter lunch fick jag äntligen killen att somna för han var så sjukt trött. Så mellan 1-3 sov han och då pysslade jag och tjejen lite. Målade magneter, gjorde en prinsesstiara av färglada papper och klistrade på lite saker, och ritade lite.
Sen när jag väckte lillkillen vid 3-tiden la vi pussel och åt lite snacks. Och sen kom stora killen hem vid 4 tiden.
Då fick de minsta kolla lite på tv, (med tillstånd av mamman som alltid låter dem se på tv vid den tiden!), medan den äldsta gjorde sina läxor.
Sen halv 6 kom pappan äntligen hem så då åt vi lite rester och sen städade jag undan lite när han gick ner för att sätta på brasan.
Så nu sitter jag på mitt rum helt utmattad och trycker i mig en påse bilar som jag hittade i en av mina lådor, haha.
Hör hur barnen skriker där nere och springer runt, så skönt att få lite tid för sig själv.
Och min förkylning blir bara värre och värre så..
Men imorgon är en ny dag, så får se till att samla nya krafter tills dess:P


Stamford mall som vi gick till under orienteringen.


Utsikt från Top of the rock


På orienteringskursen. Vi var 76 st "vanliga" au pairer i vår sal och typ 20 educare i rummet intill.

Har fler bilder på min kamera men den är nere i min jacka just nu, så fler bilder kommer under veckan:)


Kommentarer
Postat av: mamma

Åh, stackars dig! Ska jag komma och ta hand om dig :)

2009-12-15 @ 09:20:50
Postat av: Sandra

Juuust ja, hur många svenskar var ni? Vi är fyra st som ska åka när jag åker, ni borde ha varit fler för jag åker ju ett udda datum. haha

2009-12-15 @ 10:16:46
URL: http://sandraaandersson.blogg.se/
Postat av: saandra.

åååh gumman!!! du verkar ha det helt underbart! :) kom hem igar, fortfarande inte vant mig vid ett svenskt tangentbord så vissa meningar blir sakert lite konstiga haha :D snöar/reganr hemma. hade 35gr när jag åkte fran kapstaden i förregår. idag har jag inte gått ut :) saknar dig! <3

2009-12-15 @ 16:55:08
Postat av: Jennie

Heeeej Jennifer.



Åhhh det låter som du har det kanonbra ju! Skönt att familjen är fin och så...det viktigaste ju.



Peanutbutter/jam är sååå skujt gott så du måste prova d...men ta inte för mycket jam..



Puss o kram från snöoga Sverige.

2009-12-17 @ 19:54:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0