Hur tänkte dem??

Har suttit här och misshandlat min adapter ett bra tag nu. Vad jag har hört av många är att man måste skära av de 2 plastbitarna som sitter ivägen för de stora kontakterna, och min datorsladd är en sån, alltså passar inte den.
Har försökt klippa, skära, fila och allt möjligt, och nu äntligen tror jag att den kanske passar.
Men lätt var det verkligen inte. Och varför är egentligen adaptern tillverkad med dem plopparna på om man ändå måste pilla bort dem själv?!
Känns ganska onödigt. haha. Aja, tror jag har gjort rätt iallafall!

Håller också på att springa upp och ner från tvättstugan samtidigt som jag försöker lägga fram alla saker jag vill ha med mig till usa.
Skulle ju köra nån maskin, men det råkade bli 5 st till sist, så tar ett tag innan jag kan börja packa ner allt ordentligt..

Och ikväll måste jag hinna baka lussebullar! Gjorde aldrig det sist, och tiden börjar ta slut nu, så får se till att verkligen göra det ikväll.


Kommentarer
Postat av: Isabella

Haha, jag undrar också lite hur de tänkte. Som tur var mutade jag min pappa med choklad så jag slapp peta bort mina pluttar själv. ;p

2009-12-03 @ 15:26:47
URL: http://iisabella.blogg.se/
Postat av: Emmie

Du kommer få det super! Jag åker den 6 Januari, så det börjar åtminstonde närma sig :)

2009-12-03 @ 16:30:45
URL: http://madebyemmie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0