Inga bullar idag heller..

Nope, blev inget lussebulls bakande idag heller. Varit supertrött hela kvällen, och när vi väl ätit så kände vi inte för att dra igång nåt bakande.
Så nu har jag bestämt att mamma och jag ska baka på lördag istället. Får bli som en lillejulafton då med julbak och julmat på kvällen:)

Idag la jag fram nästan alla kläder jag ska ha med mig, förutom dem som fortfarande hängde på tork..
Vill inte packa ner allt förrän jag verkligen samlat allt i en hög på sängen och kollat igenom så jag verkligen behöver allt jag tagit fram, så ska vänta tills imorgon med det.
Men jag la kläderna tillfälligt lite slarvigt i den stora väskan bara för att ha nånstans att göra av dem under natten, och alltihop fick plats så att väskan till och med går att stänga!
Det är ju perfekt! Visserligen tillkommer det ju till lite kläder, skor, presenter och massa andra småsaker också, men jag har ju en väska till, och det fanns ännu mer plats kvar i den stora väskan, så det ser lovande ut iallafall!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0