Lång dag!

okej, here we go. är supertrött som alltid nuförtiden, så får bli ett snabbt inlägg.
Skulle lägga in bilderna från kameran, men nu är klockan kvart över 11 igen och känns som jag bara hinner lägga mig ner och blunda varje kväll sen är det dags att gå upp igen.

Idag var jag iallafall själv med barnen från 8-17.30. Gick riktigt bra, de är så himla söta och snälla båda två. Den äldsta också! men han är i skolan hela dagen så träffar inte honom lika mycket.
Ingen grät iallafall och alla åt och sov som de skulle, haha, så känns bra. Fick till och med båda att ta nap samtidigt idag så jag fick en liten paus också. Eller jag körde två maskiner med barnens kläder då och passade på att mysa lite med katten.

Sen vid 4 tiden kom en tysk au pair, Dana över hit och höll mig och barnen sällskap tills jag slutade, och då körde vi till ett mall här i närheten och gick och tittade lite. Köpte ett pussel i julklapp till minstingen med "matbitar" eftersom han är helt galen i mat! haha. Måste hitta tid till att köpa nåt till resten av familjen också..
Sen åt vi på Mc Kenzie, pasta och nån riktigt stark tomatsås, och sen körde vi till en annan tysk au pair som också heter Jennifer.
Var där en stund, men vi var så trötta båda två så körde hem ganska fort igen. Och när jag kom hem var ingen hemma för de var på middag nånstans tror jag..

Aja, det var min dag det! Har inget speciellt planerat till imorgon mer än jobbet 7.30-17.30 som vanligt. Så får väl se vad som händer!

Kommentarer
Postat av: Olivia

Oh hörde igår av Gaby att du hade en blogg, så tänkte ta mig en titt :D

Ser ut som du riktigt trivs, blir avis när jag ser bilderna från NY!

Annars verkar det ju som att du hamnat hos en riktigt bra familj, barnen verkar vara snälla och inte som små djävular haha. Ha det så bra och jag kommer titta in här och följa din blogg ;)

2009-12-16 @ 13:53:03
URL: http://www.metrobloggen.se/missoli

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0