Lille julafton

Idag har det varit som en lille julafton hemma hos oss. Vi har äntligen fått tummarna loss och bakat lussebullar!
Och sen lagade vi massa julmat också, så nu har jag fått ätit årets julbord!
Avslutade med risgrynsgröt och saftsås, men glöggen orkade jag aldrig så det får bli imorgon! haha.

Imorgon blir det lite släktmiddag. Får väl börja dagen med att städa undan på mitt rum lite för sista gången på ett år! Och sen måste jag packa ner avskedspresenterna jag fått och lite andra småsaker.

Nu ska jag snart gå och lägga mig. Blir näst sista natten hemma i min älskade säng på ett år...
Hoppas verkligen min säng där kommer vara skön!! haha



Första plåten lussebullar:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0