Lördag

Idag har jag inte gjort speciellt mycket. Sov till halv 9 sen gick jag ner och åt frukost med familjen.
Sen har jag mest tillbringat dagen på mitt rum med att lata mig framför datorn, men städade även min garderob, för där är redan kaos efter 2 veckor, haha.
Sen följde jag med min värdmamma till mataffären och handlade lite. Och nu är familjen iväg på middag hos nån moster eller nåt, men jag hade inte lust att följa med.
Och väl skönt för dem också att inte ha med mig överallt hela tiden, haha.
Så nu tänkte jag snart köra till exton mall och se om där finns nån bra reashopping nu efter jul, och sen ska jag nog möta upp julia, så ska vi eventuellt på bio senare ikväll. Ingen aning om vilken film dock, men vi får väl se!

Gonatt alla där hemma och god kväll till alla i amerikat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0