Måndag igen

Kan inte fatta att det är måndag igen. Tider bara flyger fram här. Och idag är det exakt 2 veckor sedan jag kom till usa, och jag har varit hos familjen i 11 dagar. Dagarna här går så sjukt fort, men ändå känns det som om det var flera månader sedan jag var hemma och som att jag har varit här i evigheter.

Måndagarna är iallafall dem jobbigaste dagarna tycker jag. Början av veckan, långt till helgen, barnen är på dåligt morgonhumör för att de har varit uppe för länge kvällen innan, osv.
Men dagen gick ändå fort och nu är det bara 2 dagar tills julafton! Även om vi inte kommer fira den som hemma precis.. Men det blir iallafall långhelg vilket blir mysigt:)
Var så sjukt trött idag när jag slutade så orkade inte göra något. Gick upp på mitt rum och tänkte kolla på one tree hill och gossip girl som går på rad här på måndagskvällar. Men det visade sig att jag redan sett dem avsnitten! så jag antar att det är säsongsuppehåll och att de kanske kör repriser nu över julen eller nåt.. eller ligger dem typ 5 avsnitt efter oss.. men det låter också konstigt. Det är ju här programmen kommer ifrån liksom..

Imorgon tänkte jag nog försöka köra till Target efter jag slutat iallafall. Måste fortfarande köpa nån julklapp till mina hostparents.. men vad ska jag köpa?! hjääääälp!!
Till mamman kan man alltid komma på nåt, men till pappan?! Lättare att köpa en gemensam present kanske.. men vad skulle det vara? Har ju bara kännt dem i knappt 2 veckor!

Sen på onsdag ska jag kanske träffa de två au pairerna igen från österrike som jag träffade förra veckan, får se hur det blir! Alla har så mycket att göra nu kring julen så, blir väl bättre med tid i januari förhoppningsvis!

Nu ska jag äntligen soova!
Och imorgon ska jag försöka lägga in lite bilder från de senaste dagarna. Glömmer det varje kväll nu har jag märkt..

nightynight!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Wow Jennifer, du verkar verkligen ha time of your life!!! Visst är Target helt underbart, älskar också det stället!!! God Jul på dig.

Kram från ett snöigt Skåne!

/Lotta

2009-12-22 @ 22:15:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0