Mardrömmar

Inatt var ingen kul natt alls! Har sovit urdåligt och drömt massa knäppa drömmar.
Vet inte varför, men har blivit så förr när jag är stressad och ska åka iväg nånstans.
Drömde att jag missade planet efter mellanlandningen, blev av med mina väskor, och alla andra saker som jag tydligen är rädd ska hända i verkligheten:P

Idag ska jag börja packa tänkte jag! Ska iallafall lägga fram så mycket saker som möjligt, och sen ska jag köra några maskiner också..

Fick förresten hem mitt internationella körkort igår också.. såg inte ut rikigt som jag trodde det skulle göra.. Står inte att jag ska köra i USA nånstans, och typ allt står på franska.. haha.
Men jag skrev tydligt var jag skulle åka, och jag har fått hem det som gäller för 1 år, och tydligen är det de man får om man ska till USA eller vissa andra länder, så borde ju stämma:P



Presenterna till familjen & det internationella körkortet!
Skulle ju haft Sverige-omslagspapper egentligen:P men detta får duga..


Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag fundera på en sak, gäller körkortet från den dag dem gör det eller från den dag man kommer till Usa? :) Är så många helgdagar innan jag åker så borde ju skicka in det tidigare och skulle vara surt om det inte gäller de sista dagarna när jag är i usa.

2009-12-03 @ 10:45:03
URL: http://sandraaandersson.blogg.se/
Postat av: Sara

blev jättefint ju! :)

2009-12-03 @ 16:30:45
URL: http://trenollsju.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0