Oj vilken bra dag!

Idag har varit en av de bästa dagarna skulle jag nog vilja säga! Eller alla dagar är mer eller mindre bra på sitt sätt, men just idag är jag superglad:D
Dagen idag gick snabbt och vi hade ändå kul och alla uppförde sig och var snälla! Sen typ en timme efter jag slutat och min värdmamma kommit hem, tog jag bilen och körde till Target.
Och yeey! jag klarade det! haha. Gud vad nervös jag var. Folk kör faktiskt hur som helst här, och hur många som helst hade parkerat ut med landsvägarna här som det typ är utan parkeringsljus eller nåt, så man såg knappt dem. Och här finns ju inga gatulyktor heller..

Iallafall så kom jag fram utan några felkörningar! Hade dock gps:en på, men jag kunde ändå vägen. Hemvägen är mycket svårare för allt är så förvirrande på det hållet, och gps:en ville inte funka då. Har en knapp där jag bara trycker Go home, så visar den vägen till mitt hus, men det funkade inte.
Så chansande mig fram lite, och jag hittade vägen hem direkt:D Eller jag höll på att fortsätta rakt fram när jag skulle till vänster, och insåg det typ 15 meter innan ljusen, så råkade korsa 2 heldragna linjer och lite så för att komma i rätt fil... haha, men så gör alla andra här också så ingen reagerade:P

Fick iallafall med mig lite saker hem från Target, och biilligt!!:D köpte bla en morgonrock 70 kr, pyjamasbyxor 50 kr, hårfön 70 kr, lite underkläder, usb-minne, chips, scrapbookingsaker, en ram, lite hygienartiklar, och TREsemme shampoo. Vet inte vad det kostar hemma, men här kostade det 5 dollar = 35 kr. Och det var för en 1liters flaska, så den lär ju räcka ett tag..

Sen fick jag ett stort grönt XL kuvert idag från sveeerige!! av mamma! åh jag älskar att få post:D
Fick bla en hänt bild tidning, mitt älskade gottelisa godis, mina extratuggummi, mörkt marabou choklad, en vovve med örhängen och halsband runt halsen, precis som tradition varje år:D och ja, massa mer!
Blev superglad iallafall! Kul att få lite svenska saker och godis behövs i de här tiderna!


Nu orkar jag inte tänka mer! Ska äntligen bjuda på några bilder iallafall! men fler får komma imorgon eller nåt när jag har mer energi!


         

Jeansen och klänningen från forever 21 som jag köpte här om dagen. Klänningen ser dock lite konstig ut här kanske för att jag hängt den konstigt på galjen för den inte skulle ramla ner.. haha.

      

Gjorde pepparkakshus i förrgår, var en miniby så fick göra vars ett hus:) och så vår julgran!


Kommentarer
Postat av: mamma

Åh, vad roligt att paketet kom innan jul! Kisen är verkligen supersöt! Kram

2009-12-23 @ 11:49:29
Postat av: Olivia

Damn nu blir jag avis, vill också shoppa på forever 21. Dom verkar ha så snygga kläder där ;)

Jätte fina pepparkakshus!

2009-12-23 @ 12:41:26
URL: http://www.metrobloggen.se/missoli
Postat av: Steffie

Hej babe! :) saknar dig!! Ja gud vad katten verkar vara mysig! hihi Vill komma till dig nu! ska sätta igång att spara nu till resan! :) Puss o kram!! GOD JUL!! <3

2009-12-23 @ 23:59:37
Postat av: Sara

mysig julgran ni har!

2009-12-24 @ 10:42:26
URL: http://trenollsju.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0