Perfekt kväll

Hade en helt perfekt kväll igår! Var några stycken som sågs först innan vi gick vidare till Elyseé för att äta.
Först ville folk ha lite olika att äta men tillsist blev det fondue för alla. Fick både kyckling och kött, så jag hade nästan en hel skål kyckling för mig själv, haha. Supergott var det iallafall:) och kan säga att jag fortfarande var mätt när jag vaknade imorse!
Efter vi hade ätit oss poppmätta rullade vi över till Macau och Noble House där vi tog lite sen afterwork.
Satt där ett tag innan vissa gick vidare, men då åkte jag hem.
Var en supertrevlig kväll med världens bästa ex klass och lärare! Och så himla kul att få träffa nästan alla nu innan jag åker:)
Fick också en ursöt vovve som jag nu tillslut bestämt ska heta Pysen, inte Gösta eller Berndt som vissa namnförslag var!:P Fick även choklad, ett jättesött kort och lite specialtuggummi;) haha. TACK alla!!!






Gustav adolfs torg by night:P



Muums



Jessica och Cornelia:)



Jag och Lotta:D haha


Och nu idag har jag varit med Steffie i stan en snabbis och ätit lunch och shoppat några småsaker.
Sen var det dags att åka hem, och hon skulle jobba. Så blev till att säga hejdå där för nu hinner vi
tyvärr inte träffas fler gånger innan jag åker:(
Väldigt jobbigt att behöva säga hejdå såhär.. har varit med varandra så himla mycket denna hösten,
och nu kommer vi inte att ses förrän tidigast till sommaren då hon och Sandra
 förhoppningsvis kommer och hälsar på mig.
Usch ja, kändes inte kul alls, men men, tur att det finns Skype, fejjan och allt annat så vi kan hålla kontakten:)
Fick också avskedspresenter av henne! Perfekta böcker som jag kan ha och sätta in foton i, och pennor till det,
och sen fina gosestrumpor:) Tack gullebid!(L)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0