Sista dagen hemma

Idag är det sista dagen hemma, och alldeles strax kommer släkten hit på lite avskedsmiddag.
Har packat ner det sista i handbagaget nu hela morgonen och hjälpt till att förbereda maten.

En störig sak är bara att jag tydligen redan hade råkat packa ner min kontodosa, och jag måste flytta pengar till mitt konto. Hittar den inte nån stans, och orkar inte packa upp allt igen. haha.
Får väl se om jag får en snilleblixt senare och minns var jag lagt den, annars får det lösa sig på nåt sätt ändå!

Ja.. sista dagen, snart sista natten i min säng, sista gången jag får träffa mormor, farmor och alla andra, sista gången jag och mamma lagade mat tillsammans idag och sista gången jag sitter i vår soffa och kollar One tree hill och Gossip Girl ikväll.. på ett år!!

Men jag är så sjukt taggad nu och ser så sjukt mycket fram emot imorgon!! Eller ja, hela veckan för den delen!!
Kommer nog bli en av de händelserikaste veckorna i mitt liv.
Imorgon kväll, (natt svensk tid) landar jag i New York! Hur sjukt är inte det egentligen?!?
En av mina största drömmar kommer gå i uppfyllelse:D


Kommentarer
Postat av: Isabella

Lycka till! :D

2009-12-06 @ 12:27:11
URL: http://iisabella.blogg.se/
Postat av: Sara

lycka till nu! är grymt glad för din skull :)

sv: Japp, jag kan fixa det. men går det bra om jag får dina inloggningsuppgifter så kan jag fixa det? För jag vet inte riktigt hur jag ska förklara hur du ska göra. Lite komplicerat.. iaf på det viset som jag gör det, finns säkert lättare sätt men.. :)

2009-12-06 @ 12:51:38
URL: http://trenollsju.blogg.se/
Postat av: Caroline

lycka till! och ha de bäst så hoppas jag på att vi syns om lite drygt en månad...;D

2009-12-06 @ 14:50:51
URL: http://carolinelagerblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0