Svårare än jag trodde

Håller på med packningen förtillfället, och jag tror nog att allt kommer få plats, har inte börjat packa ner det än med. Det jobbiga är att jag måste ju välja ut vilka kläder jag ska ha på mig när jag åker, och nu i helgen, så att jag inte packar ner dem.
Man vill ju ta med sig alla favoritkläder så får väl använda dem halfula obekväma i helgen, haha.

Ikväll ska jag iallafall ut med gamla klassen och äta på Elysée:) Måste ner till biblan nu under dagen också och kopiera lite papper och se om det kanske finns nån ledig klipptid idag. haha, lite sent påtänkt men..

Back to business.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Fasen, jag längtar inte efter packningen. Och otur som jag har ska jag packa mitt i julen,undra hur det ska gå :P

2009-12-04 @ 14:04:19
URL: http://sandraaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0