"the best ever"

yeeey! det var vad mitt 3-åriga värdbarn sa om maten jag lagade idag. haha. Dock tyckte jag själv inte alls de va så gott. Kycklingen blev lite seg eftersom det tog sån tid att få alla att sätta sig vid bordet, och sen åt vi brunt ris, och jag är verkligen inte en fullkornsmänniska. tänk att hamna i en sund familj i usa... haha.
Men båda de två äldsta tog två portioner och sa att det var gott så det känns ju bra eftersom det var första gången jag lagade mat här. Kommer väl in i de också snart antar jag.

Annars har dagen gått ganska fort. Jag och barnen var ute lite, sen badade jag dem, vi lekte lite med play dough och så.
Och just nu sitter jag i mitt rum med mr sippy i knäet. haha den "lilla" katten, som inte lämnar mig ifred nånstans.
Spinner så högt så jag inte hör vad jag tänker.
Och så är jag superföryld nu så tror inte Airborne funkar faktiskt..

Imorgon ska jag kanske träffa 2 andra au pairer senare på kvällen när jag slutat, får se hur det blir för dem kunde inte förrän vid 21-tiden och jag har curfew vid 23 på vardagar när jag ska jobba dagen efter..
Gör inte så mkt egentligen för är ändå trött långt innan, haha, men hade varit kul att komma ut lite igen, så hoppas dem kan hämta upp mig ändå.
Sen på fredag skulle jag och min värdmamma nog öva lite mer på bilkörningen här så jag känner mig bekväm med att ta bilen själv.
Kommer bli mycket lättar då. Både att möta upp andra au pairer, komma ifrån huset lite och köra till mallet eller nåt annat..

Nu ska jag nog gå ner och ta some ben&jerrys och se om jag kan hitta nåt bra på tv:D

see yaa!

Kommentarer
Postat av: Sara

haha ååh, jag är orolig för att laga mat. Man vill ju inte misslyckas. Men kul att dom tyckte om din mat och den var säkert jättegod! :D

2009-12-17 @ 20:37:11
URL: http://trenollsju.blogg.se/
Postat av: Gaby

Äter du Ben&Jerry's varje dag eller? xD Sen om ungarna blir jobbiga så matförgifta dem heheheee Nä men sikken tur att dem gillade maten^^Snart står du väl i köket med mamman ^^

2009-12-18 @ 00:51:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0