Bridgewater, not Woodbridge

Kollade mailen såfort jag vaknade i morse som vanligt. Hoppades på svar från Philidelphia igen, men hade istället fått svar från familjen jag pratade med i förrgår, från Bridgewater, Inte Woodbridge. haha.

Fast hon tog inte det så farligt att jag skrev fel, svarade bara "We actually live in Bridgewater, NJ not Woodbridge.  (Woodbridge is about 25minutes away from us). Så det var ju inte fel iallafall:P haha

Sen hade hon svarat på alla frågor jag ställde i mitt mail, och allt låter bra och så..
Man skulle va en del av familjen här också och hon ville gärna att man följde med familjen på deras gemensamma akriviteter och utflykter.

Så ja.. hon skrev "let us know what you think". Så ska försöka svara på det senare.
Jag är verkligen superglad för att jag har kontakt med 2 familjer för tillfället. Men jag är riktigt förtjust i familjen från Philadelphia, och skulle de vilja ha mig skulle jag säga ja direkt.
Men hade ju inte fått svar på mailet från dem imorse, men mamman slutade sent och de ville svara tillsammans.
Så jag hoppas att de kanske kan ringa mig på skype sen igen så vi kan prata lite mer där istället, för det fanns egentligen inte så mycket för dem att svara på i mitt mail, jag hade ju mest svarat på deras.

Så jag hoppas, hoppas, att de hör av sig senare idag. Behöver ju inte svara på den andra familjens mail förrän innan jag går och lägger mig eftersom hon bara kollar mailen på kvällen sa hon.
Känner mig ganska taskig ändå, men vill först vänta och se om jag hör nåt från Philadelphia igen.

Suck.. man klagar när man inte hör från någon familj, men hör man från fler än 1 samtidigt blir plötsligt det lika jobbigt:P haha

Kommentarer
Postat av: Sandra

Så kul att du har kontakt med flera nu :)

2009-11-05 @ 10:47:16
URL: http://sandraaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0