crazy day

Var en mycket trevlig kväll igår, men mer om det sen! Gick upp ganska tidigt imorse eftersom jag och mamma hade hyrt bil idag. Kände att jag ville köra lite nu innan jag åker, för det var trots allt ett tag sen nu, så vi passade på att göra så mycket som möjligt idag när vi ändå hade tillgång till bil!

Började med att storhandla på Ica Maxi, sen körde vi hem och lastade av, vidare till Ikea där vi shoppade lite och åt köttbullar såklart! Därifrån körde vi sen till Trelleborg bara för att vi ville till Agdas lada.. haha. För er som inte vet vad det är så är det en supermysig country shop mitt ute vid en landsväg som har typ allt möjligt!
Mest till hemmet då, allt från kökssaker, glas och porslin, nyckelskåp, ljusstakar, mm. Det mesta handgjort med en touch av unikt eller typ en antik känsla, haha. Och nu fanns där även massa julsaker, så passade på att köpa lite sött pynt:)
Därefter körde vi hemåt men kom på några saker vi glömt handla, så körde in om Ica här hemma igen.
Där håller dem på att bygga om hela parkeringen så där va en kille med sån gul väst som visade hur man skulle köra för att parkera, och mitt när vi står i kön, väntandes på att komma fram, så är det en blind/döv gubbe i sin bil som bara börjar backa utan att se sig för, så det var 1 cm från att han backade in i oss i sidan!
Jag kastade mig på tutan och gasen, fast killen i gul väst stod ju framför och gjorde stopptecken, så mamma började vråla för hon trodde jag skulle köra på honom, haha!
Gud ja vad folk kör som dårar asså.. vissa borde verkligen inte ha körkort!

Så nu sitter jag här, äntligen hemma och helt slut. Ska gå och kolla på förra veckans avsnitt av Royal Pains nu så man hänger med lite!

Kommentarer
Postat av: Merika

Det är det som som är svårt att veta om det är den "rätte" familjen, som sagt det enda negativa med familjen är att mamman jobbar hemma när hon inte reser med jobbet. Jag vet inte riktigt hur jag ska ta ställning till det, för det kan ju gå bra men det kan ju gå rent åt skogen.

2009-11-29 @ 21:37:27
URL: http://emmamerika.blogg.se/
Postat av: Sara

Tack så mycket! Det fick jag också! Har haft en jättebra födelsedag :)

2009-11-30 @ 01:35:53
URL: http://trenollsju.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0