Dagens to do..

Idag måste jag stanna hemma hela dagen tills budkillen har varit här och lämnat mitt paket, som förhoppningsvis är visumpapperna. Jag hoppas hoppas hoppas att jag får dem nu på förmiddagen så jag hinner fylla i de och läsa lite av alla papper under dagen.

Sen måste jag även hinna till Ica och köpa frimärken för 62 kr. Vet inte vad för kuvert jag ska ta än bara.. Står ett vanligt kuvert. Men jag har bara den storleken så passet precis får plats, eller så har jag ett lite större kuvert som är lite vadderat med sånna plastbubblor.. undrar om man kan ta ett sånt?

Måste också gå och handla lite saker till mammas moster, som det är vi ska hälsa på nere i Spaninen.
Och packa såklart! Har inte gjort det än och vi åker hemifrån imorgon 05.30 så..

Sen borde jag ju börja storstäda mitt rum och sortera massa saker så man får det gjort nån gång.. Sånt man aldrig känner för men som tyvärr måste göras.
Får se hur ambitiös jag känner mig senare idag, känns som det finns en stor chans till att jag skjuter på det lite till:P

Kommentarer
Postat av: Isabella

Haha, du har en del att göra...lycka till med allt! Jag håller tummarna för att det är visumet budkillen kommer med :)

2009-11-16 @ 11:08:07
URL: http://iisabella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0