En bit på vägen!

Idag har jag faktiskt varit riktigt effektiv om jag själv får säga det! Kände imorse när jag kollade igenom listan på allt som skulle göras att det var dags att sätta igång på allvar.
Så idag har jag sorterat alla mina papper som låg utspridda lite här och var. Både au pair papper men mestadels gamla skolpapper, eftersom jag har en tendens att spara på allt.. haha.
Men nu är det gjort iallafall och allt är insatt snyggt och fint i pärmar.
Har också beställt lite fler foton, korkat nog framkallade jag nog bara 20 st eller nåt för jag var stressad, kostade bara 30 kr inkl porto så kunde ju passat på att beställa lite fler.. men, men så är det.

Jag har också äntligen varit och hälsat på på min gamla praktikplats! Var så himla kul att träffa alla igen och barnen var lika söta som vanligt! och gud vad stora vissa hade blivit, tiden går verkligen fort alltså!! Sen hade de fått en massa små nya gullungar också på avdelningen :)

Och nu har jag precis varit och handlat lite glögg och så:) Handlade också risgrynsgröt och saftsås och lite annat juligt:P haha. åh, jag kommer sakna svensk jul!!

Nu ska jag fortsätta med städningen hade jag tänkt så jag förblir lika effektiv dagen ut:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0