Galen

Budkillen har varit här med mina visumpapper så nu sitter jag här och försöker läsa igenom allt och göra klart.
Men jag börjar bli smått galen på alla papper! Eller det är ju inte så många egentligen, men jag är så himla rädd att något ska bli fel och att man inte svarar som dem vill.
Så det är typ värsta kaoset i min hjärna för tillfället. Ringde SI, men dem var på lunch så skulle ringa upp mig senare. För jag behöver verkligen hjälp.

GAh, vill  bara ha allt klart, liggandes i en plastficka, redo att ta med till Stockholm!
Men gör jag inte det nu måste jag göra det på tåget påväg upp, och det känns inget vidare.

Kommentarer
Postat av: Sara

haha bra ju! Jag älskar programmet med :) Ser att du har använt det för att fixa din header ;) nice

2009-11-16 @ 16:41:57
URL: http://trenollsju.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0