Gårdagen

Glömde helt bort att skriva nåt igår, haha. Men hände inte så jättemycket på dagen ändå. Vart bara hemma och städade, och gjorde andra nödvändiga saker..
Men på kvällen var det dags för Ingrids och Angelicas maskeradfest/försenad halloweenfest :)
Trevligt, och nästan alla var riktigt bra utklädda! men vi var riktigt trötta så det blev inte så sent för min och Steffies del..

Lite bilder från igår!



Mamma ville fota mig innan jag gick, precis när jag hade som mest bråttom.. haha



Sanna och Ingrid körde på scary-looken...



...och jag och Steffie på den färglada looken.. haha






Emmy hade gjort en skitcool sjöjungfrudräkt helt själv! :D






Systrarna Monroe och vampyr ?



RIKTIGA kakerlackor och andra äckliga djur i godisskålen!! haha



Kommentarer
Postat av: Anna

haha måste säga coola dräkter btw !! Men neej jag tror inte heller de har lösviktsgodis i usa :O Får köpa med massor :O haha :)

2009-11-15 @ 11:12:28
URL: http://tredjemaj.blogg.se/
Postat av: Emilie

Hej :)

Hur är det?

Förstår att det känns superbra att veta att du snart ska åka :) Har du börjat fundera på packningen än?



Jo men Philadelphia är ju superbra ju! Kan åka till NY ganska ofta utan att tröttna på stället :) Plus att du får de där fyra dagarna i NY innan allt börjar :)



Jo om allt går som det ska (hoppas hoppas hoppas!) så åker jag nog i augusti. Får fixa flygbiljett själv och så. Massa saker som ska förberedas, behöver alla dessa månader garanterat! Hade absolut inte fixat det om jag åkt i januari. Så det blir bra :)



Vad är det, på ett ungefär, som man ska fixa till ambassaden?



Vad kul med spanien, är det en familjesemester eller något annat? :)

Ha det bra!!:)

2009-11-15 @ 12:20:30
URL: http://plajnis.blogg.se/
Postat av: Emilie

Glömde säga, väldigt fina bilder! :)

2009-11-15 @ 12:20:48
URL: http://plajnis.blogg.se/
Postat av: Sara

sjöjungfrudräkten var ascool! :D

2009-11-15 @ 16:10:42
URL: http://trenollsju.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0