Heldag på stan

Idag har jag förutom att ringa massa samtal ränt runt över hela malmö känns de som, haha.
Efter lunch började jag med att ta bussen ut till segevång typ, där jag fick vaccinet mot svininfluensan.
Själva sprutan kändes typ inte, men nu mår jag helt illa, hela min arm helt avdomnad och läskigt, jag har huvudvärk och känner mig allmänt konstig..
Så hoppas det bara är tillfälligt så att jag mår prima imorgon igen!

Sen tog jag bussen tillbaks till stan och gick till mammas jobb för att fixa DS-156 blanketten som måste fyllas i online och sen skrivas ut. Skrivaren hemma funkar inte för tillfället så fick hjälp där istället! Tur att mamma satt bredvid för även om jag hade tydliga instruktioner tvekade jag på många ställen.
Är så himla rädd att nåt ska bli fel så det blir problem sen på ambassaden, så skönt att ha nån som dubbelkollade innan jag skrev ut allt.

Fick även bekräftelsen på min match med familjen mailad till mig imorse en stund efter jag pratat med SI:)
Var även med instruktioner där på hur man börjar processen med visumet, så det är alltså det jag har påbörjat med desamma!

Nu blir de middag! Jag är utsvulten!!

Kommentarer
Postat av: Sara

uusch, jag säger ju att vaccinet är crap!

2009-11-09 @ 21:00:46
URL: http://trenollsju.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0