Hemma igen

Nu är jag hemma igen efter några härliga dagar i Spanien!
Var som sagt inte så varmt som jag hoppats på, så någon färg har man inte fått.
Men jag har iallafall fått se väldigt mycket både av Alicante, Torrevieja och La Mata och allt där emellan :)

Just nu sitter jag och dubbelkollar alla visumpapper så allt är ifyllt och så, samtidigt som jag försöker hänga med i Gossip Girl och läsa alla bloggar som jag missat under veckan! haha.
Men imorgon åker jag och Steffie som sagt till Stockholm, och på tisdag kl.9.00. har jag tid på ambassaden.
Ska bli kul med en liten tripp dit:D

Hade förresten fått mail från min blivande community conselour med en lista på massa au pairer som bor och kommer till samma cluster som jag nu framöver, och att hon uppmuntrade folk till att höra av sig till varandra och hälsa varandra välkomna, så det känns ju bra :) ´
Har dock inte hunnit kolla närmre på det för jag såg mailet när jag satt på internetcafé i spanien..

Hade också fått ett mail av en tysk tjej Dana, som tydligen är kompis med tjejen som var min värdfamiljs förra aupair, och hon skrev att de såg fram emot att träffa mig såfort jag kommer ner och att hon har träffat min värdfamilj och verkligen gillar dem, så det lät ju bra:D

Ska försöka hinna lägga in alla bilder från Spanien nu och förhoppningsvis klämma in några i ett inlägg lite senare !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0