I stockholm!

Nu sitter jag och steffie på vårt vandrarhem framför gratisdatorerna:D haha
Dagen började tidigt, och resan hit till stockholm var riktigt dryg. Tåget gick 8.15 och vi var framme 12.40.
Direkt när vi kommit av tåget gick vi över till Jensens och åt, sen yrade vi runt som galningar runt centralen och cityterminalen för att jag skulle kolla upp var bussen till ambassaden går imorgon.
Tillslut efter att vi frågat en tjej på pressbyrån hittade vi den. Eller tror vi. Gubben på bussen sa att den gick dit iallafall, så får väl tro på det. haha. Får se till att vara där i tid iallafall för säkerhets skull..

Sen yrade vi runt och frågade massa folk tills vi tillsist hittade vårt vandrarhem. Det låg typ precis bakom centralen, haha.
Här är superfint och fräscht, fina duschar som vi nyss utnyttjat, haha, och tjusiga datorer osv.
Inte alls mycket folk som verkar bo här heller, så lugnt och skönt!

Efter att vi hade checkat in i eftermiddags gick vi på stan i flera timmar tills våra ben vek sig.
Tvingade i oss lite mat i kungshallen fast vi knappt var hungriga bara för att vi ville hem till vandrarhemmet och lata oss.
Är så sjukt trött så jag skrattar åt minsta lilla sak, haha. och vi har en vångingssäng som knakar så sjukt mycket så man kan undra vad som har hänt i den;D

Så denna dag har gått bra, nu får jag bara hoppas att jag hittar till ambassaden, har alla papper med mig, och att steffie inte går vilse i stan under tiden! haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0