Inte så effektiv..

Skulle egentligen börjat med städningen av mitt rum idag då jag lyckades undvika det igår:P Men kan säga att det har inte gått mycket bättre idag. Det är så fruktansvärt tråkigt att städa tycker jag.
Bara tanken på att ta tag i allt och först stöka upp på hela rummet för att få bort allt får mig att bli trött.. haha.
Men jag måste verkligen sätta igång, tror inte jag fattar hur fort tiden går. Det är bara lite mer än en vecka kvar tills jag åker nu, och nästa vecka kommer jag ha jättemycket att göra med packning, träffa folk och så..

Ikväll ska jag iallafall bara vara hemma och ha en lugn kväll:) haha. Är ensam hemma idag också så, har nyss varit på ica och handlat lite onyttigheter.
Känner för att se några av mina gamla favoritfilmer jag inte sett på evigheter, eller kanske spela lite xbox? det var verkligen suuperlängesen, är väl helt igendammat. Men lite crash bandicoot hade inte suttit fel:P

Men först till det tråkiga - diska. och så får jag väl fixa lite mat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0