Klaaar!!

ÄNTLIGEN är jag klar med allt!! Är gråtfärdig så trött jag är, men ändå var jag tvungen att skriva ett sista inlägg innan jag åker!
Ska upp 04.45 och åka till kastrup vid halv 6. Sen blir det Spanien:D Ska bli sjukt skönt med lite semester och förhoppningsvis lite sol.
Och är så glad att jag hann få visumpapperna och att allt förhoppningsvis är rätt ifyllt och fixat nu!!

Var på ica innan och köpte kuvert och de hade även resväskor där haha, har aldrig haft de innan?!
Var superstor och bra iallafall och kostade bara 399 så jag slog till! Nu har jag åtminstonde en bra och stor väska till usa.





Så nu är det sängen som väntar, ska bli så skönt att äntligen få sova!

Kommer hem på söndagkväll igen, så får se om det blir några inlägg innan dess. Kanske kan hitta ett internetcafé.
Annars är jag back på söndag!
Iallafall för natten innan det bär av till stockholm..


Kommentarer
Postat av: Sara

åh ha så kul nu! ta en massa bilder :D

2009-11-17 @ 21:06:21
URL: http://trenollsju.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0