Lite bilder från Spanien

Klockan är ställd på 6.00 imorgon och nu är förhoppningsvis allt nerpackat och klart!
Har inte hunnit med hälften av vad jag velat ikväll, men det får gå ändå. På tisdagkväll kommer väl allt bli normalt igen när jag är hemma ordentligt och har tid att ta i saker..

Kommer inte ta med mig datorn till Stockholm för jag gillar inte att lämna den på vandrarhemmet, och har inte lust att gå och släpa på den i två dagar, så får helt enkelt klara mig utan den i några dagar till:P

Här kommer några bilder från veckan iallafall! Orkar inte lägga in så många nu för det går ju inte precis fort att ladda upp bilder här..


Terrassen där nere



Världens sötaste Chappie



Jag vid nån park



Clementinträd på terrassen :) Supergoda!



I morse, utsikt från terrassen


Nu orkar jag tyvärr inte vänta mer.. tar sån tid:(
Kommer fler bilder och inlägg på tisdagkväll eller onsdag kanske!:)


Kommentarer
Postat av: Sandra

Skönt att få åka utomlands, även om det inte är så varmt :)

2009-11-22 @ 23:39:12
URL: http://sandraaandersson.blogg.se/
Postat av: sara

Vilka fina bilder! hade du det skönt där? :D

2009-11-23 @ 22:45:02
URL: http://trenollsju.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0