Lite fler bilder...

På begäran av Sara kommer här lite fler bilder från förra veckan i Spanien:P


Tagit från planet påväg till spanien

             
Huset, vi bodde där nere, & onsdags-marknad  i La Mata


        
Palmer, jag i La Mata och jag och Chappy :)


             
Lunch en dag och en supermysig park vid en saltsjö med massa flamingos!


Laddar upp några fler imorgon, tar så himla långt tid eftersom alla bilderna är så stora.. vet inte hur man ändrar inställningen på kameran, eller om det ens går? haha.
Och orkar inte sitta och förminska alla för att det ska gå snabbare att lägga in här, för då tar ju det också tid,
så ja, fler bilder kommer imorgon:P


Kommentarer
Postat av: Sara

yeey bilder! sötvovve! och salladen såg god ut. fast jag misstänker att det är tonfisk i den..?

2009-11-26 @ 23:26:55
URL: http://trenollsju.blogg.se/
Postat av: Merika

Familjen som bor precis vid östkusten,nära Boston, är jag verkligen intresserad av med det kan ändras på söndag när jag ska ha telefonsamtal med dem. Vet bara lite om dem och lite schemat, men inte om jag har tillgång till bil på fritiden eller jobbar helger m.m. Men är lite rädd att det blir mycket helgjobb eller sena kvällar för det för mamman reser mycket med jobbet. Men jag får vänta och se.



Det är en bra idé att fråga dem som jobbar på leksakaffären. Men jag tror barnen blir glad över det dem får, nästan oavsett var det är och hur mycket eller lite det kostar.

Haha man får ta med sig mat istället för kläder:P

2009-11-27 @ 00:41:31
URL: http://emmamerika.blogg.se/
Postat av: Isabella

Oh yes, soo ready to fly! ;) haha. När exakt är det du åker nu igen?

2009-11-27 @ 08:39:33
URL: http://iisabella.blogg.se/
Postat av: Merika

Precis, man ska inte ta ut något i förväg heller, alltså att familjen är dålig eller super bra.

Nämen prcis,man vill ju ha en fritid men någon gång går ju att ha helg jobb och sena kvällar för då får man lite extra pengar



Nog tror jag att dem kommer bli glad, i sommar gav jag en liten tjej som jag tog hand om en liten prydnasgrej och blev jätte glad. Barn är inte som vuxna:)



Haha, man kan ju köpa kläder där, aupairer säger att man slutat använda sina "gamla" kläder när man kommer till USA.

Jag ska också preja ned godis men också torra matvaror, för jag tror att jag kommer bara ha en resväska med kläder dit.

2009-11-27 @ 10:52:39
URL: http://emmamerika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0