lugn dag

Gjorde inte mycket att vad jag egentligen skulle idag.. Satt bara vid datorn och kollade på tv, och plötsligt var det eftermiddag.. haha.
Fast fick en avi med posten så var iallafall iväg och hämtade mitt visum som hade kommit. Snacka om snabb leverans! var där ju i går morse..
Kopierade mitt körkort och frågade samtidigt när jag ändå var på ica för att hämta mitt paket om 2 st där kunde intyga att kopian överensstämde med originalet, så att jag kunde posta ansökan direkt när jag ändå befann mig där, men tydligen fick dem inte göra det. Konstigt eftersom vem som helst egentligen ska kunna göra det.
Är ju inte ens personligt, bara och kolla så båda ser lika dana ut?

Men, men.. mamma får ta med det till jobb imorgon och skriva under och be nån annan att också göra det.
Skrev att det måste skicka det internationella körkortet senast tors 3e, eftersom jag måste hinna få det senast på fredagen. Och skickar jag det imorgon är det ju knappt 5 arbetsdagar dit, men hoppas jag slipper expressavgiften ändå.. Vad jag har hört ska det ändå gå ganska fort att få hem.

Imorgon ska jag iväg och träffa mormor lite på förmiddagen, och sen ska jag nog ta en tur på stan och införskaffa mig lite saker jag behöver innan jag åker. Ska bara komma på vad först. haha

Har förresten fått reda på att vi är 7 svenskar som flyger från Sverige den 7:e, några från Stockholm och Göteborg, och så jag och en annan tjej från Kastrup. Så det känns skönt att veta att man slipper åka ensam, och att man inte kommer vara ensam svensk på skolan:)


Kommentarer
Postat av: sara

oj, vad många som åker samtidigt! :]

2009-11-25 @ 23:58:34
URL: http://trenollsju.blogg.se/
Postat av: Isabella

Oj, vad fort du fick ditt visum! :) Skönt att slippa stressa upp sig över det!

2009-11-26 @ 06:47:49
URL: http://iisabella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0