Mail från New Jersey counselorn

Hade fått ett mail i morse av LCCn från New Jersey. Så antar att familjen måste ringt henne och sagt att jag pratar med en annan familj också, så de kanske blev lite nervösa. Med all rätt..

LCCn mailade iallafall namnen på 2 svenska tjejer i hennes cluster och gav mig deras emailadresser om jag skulle vilja maila dem, också skrev hon "I know that A & T like you alot, so I really hope you find what you're looking for".

Noo pressure. haha.

Aja, nu får jag bara vänta och se. Funderar på om jag kanske ska ringa till Skandinaviska instituet, bara för de är så snälla där och kan stötta en lite, också får man ju nån att prata lite om saken med..


Kommentarer
Postat av: Sara

sv: ja jag förstår det! Förhoppnignsvis fixar dom det fort! :) Ja, verkligen :o hoppas du hinner fixa allt!

2009-11-06 @ 12:08:04
URL: http://trenollsju.blogg.se/
Postat av: Isabella

Gud vad spännande! Lycka till med allt. :)

2009-11-06 @ 17:42:28
URL: http://iisabella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0