Man borde sova efter 12

Hade riktigt svårt att somna igår. Låg bara och tänkte på samtalet med familjen och på den andra familjen och deras essay osv. Somnade nog inte förrän efter 2 eller nåt.
Men familjen som jag pratade med ville ju gärna att jag skulle skicka ett mail till dom med mina frågor så vi kunde ha email kontakt ett tag innan vi hörs på telefon igen.
Så för att visa att jag verkligen är intresserad ville jag ju få iväg mailet så fort som möjligt, och då blev det ju att jag satt och skrev det nångång vid 1 inatt.. och min engelska är tydligen inte den bästa vid den tiden kom jag på nu imorse.
Kollade igenom mailet jag skickade iväg och såg att jag skrivit nåt liknanade som "jag kollade upp Woodbridge, och det verkar vara ett trevligt ställe att bo på", bara det att när jag kollade på mina papper från vårt samtal har jag skrivit att de bor i Bridgewater!! HAHA. Pinsamt.
Fast det låter väl ganska lika?! lätt att skriva fel?!
För jag visste ju var de bor! Men hade en karta uppe samtidigt och kollade på så måste ha läst just woodbridge, samtidigt som jag skrev mailet. Så blev visst lite fel...
Får väl skriva det om hon nu svarar på mailet att jag bara råkade skriva fel town, men menade den andra:P haha

Men från och med nu ska jag inte svara på eller skriva några viktiga mail efter 11 på kvällen.
Hjärnan funkar inte som den ska då.


Kommentarer
Postat av: maria

tusen tack!:D hur går det för dig?

2009-11-04 @ 11:44:55
URL: http://lifeasbillyknowit.blogg.se/
Postat av: Sara

haha äsch då, bara ett litet misstag. Dom förstår nog ändå :P

2009-11-04 @ 11:56:42
URL: http://trenollsju.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0