Match nr 5 & 6 och 2 telefonsamtal!

Puuh, gud vad jag är trött/varm/snurrig! haha. och glad såklart:D
Började med att jag satt och kollade på Desperate Housewives (10 min kvar och skitspännande!!) Men skit i det nu! haha.
Iallafall så ringde min mobil som låg i jackfickan, så rusa ut i hallen för att hämta den, och samtidigt som jag trycker på svara och säger "hej, de är Jennifer", insåg jag att jag såg ett megalångt nr på displayen.
Och genast blev jag supernervös. Förväntade mig inte precis att nån skulle ringa nu ju!

Det var iallafall en LCC från New Jersey, som ville berätta att hon hade en familj i sitt område som var intresserad av mig, och som ville prata, men först höra om jag var intresserad. Så hon berättade lite allmänt om familjen, som att de har 2 barn tex, tjej på 2 år och kille på 4 år, och lite så.
Så sa hon att hon skulle ringa familjen med desamma och säga att jag gärna ville prata med dem.
Sen gick det typ en kvar så ringde dem. Både mamman och pappan satt i varsin lur, haha.
De var trevliga, lät glada och förväntansfulla och sådär.. J
Jag blir alltid så nervös så svårt att koncentrera mig på att höra hur de egentligen låter! haha.
Men de sa att de var intresserade, så de skulle prata med LCCn igen och så fick jag nyss se deras profil, så skulle skicka lite frågor till dem när jag läst den!

Och när jag loggar in för att se om jag fått deras profil efter att LCCn först ringde, så hade jag först inte fått det, men jag hade 7 andra mail! haha
Var en annan familj utanför Philadelphia som hade skickat ett roligt mail, gillar dem skarpt bara efter det! haha, och sen hade pappan skickat 5 mail till med massa bilder på huset, familjen osv, supersöta!:)
Denna familjen har tre barn, en kille på 7 år, en tjej på 3 år och en till kille på 1½ år!
Håller precis på att läsa igenom deras essay. blev så till mig innan att jag glömde det innan jag svarade på hans mail, haha oops.

Men men, får se vart saker och ting leder denna gången! Hoppas såklart som vanligt på det bästa:D

Kommentarer
Postat av: Sara

men gud vad roligt!! Jag hoppas det blir något med någon av dom! :D

2009-11-04 @ 01:00:48
URL: http://trenollsju.blogg.se/
Postat av: Sandra

Åh, vad roligt :D

2009-11-04 @ 10:38:26
URL: http://sandraaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0