Mer att bocka av på listan

Nu är jag äntligen hemkommen från stan! Allt tar alltid så mycket längre tid än vad jag planerat..
Va på Clas Ohlson igen och letade minneskort till min kamera, men de hade dem tydligen inte där, så får försöka ta mig till elgiganten där jag köpt den och fråga där.

Sen var jag på skatteverket där det var hur mycket folk som helst! Satt och vänta i en halvtimme innan det var min tur att komma fram och få mitt personbevis.
Sen vidare till banken där jag betalde in visumavgiften till ambassaden. 80 kr extra kostade det att göra betalningen genom banken bara för att få originalkvittot, som ändå ser ut som en kopia enlig mig... haha.

Har också skrivit ut alla papper som gick att skriva ut från ambassadens hemsida, så ikväll blir det väl till att börja fylla i dem!

Blir stan imorgon igen, då jag ska träffa lite vänner från min gamla gymnasieklass, alltid lika kul!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0