Missade mitt paket

Tydligen hade budkillen som skulle lämna mina visumpapper varit här idag, men ingen vart hemma så han hade bara lämnat en lapp. Mamma hade kastat sig på telefonen när hon kom hem och ringt upp budfirman och frågat om han kunde komma tillbaka, haha.
Men han skulle komma på måndag istället, så får se till att hålla mig hemma då tills han kommit hit!
Trodde aldrig att det skulle gå så fort.. för det måste ju vara mina visumpapper? det är samma budfirma som ska lämna dem iallafall.. och jag har inte beställt nåt annat så.

Men pratade med dem på SI innan idag bara för att jag var så orolig för att jag inte skulle hinna få mina papper innan min ambassadtid i Stockholm.. och till och med dem var lite oroliga, och trodde inte papperna skulle hinna komma förrän nästa vecka på torsdagen eller fredagen, om jag hade tur!
Men de skulle höra av sig till Londonkontoret och pusha på lite, men sen fick jag höra att de nog hade stängt idag, så blev ännu mer nervös..
Men nu verkar det ju som att det löser sig, *ta i trä extra mkt eftersom det är fre den 13e*, så jag förhoppningsvis får papperna innan jag åker till Spanien! :)


Har förresten fått den här låten på huvudet de senaste dagarna.. Den spelas ju flitigt på radio så!


Whatcha Say - Remix; Jason Derulo Ft Imogen Heap and Jprox

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0