Onsdag 11/11

Idag känner jag mig ännu värre, så mår jag inte alls bättre imorgon får jag väl ringa och höra om man verkligen ska må så flera dagar efter man tagit vaccinet..

Ska nog bara vara hemma och ta det lugnt idag. Steffie ska komma hit senare så ska vi boka tåg och vandrarhem till stockholm och lite så.
Imorgon får jag bege mig till stan igen och fixa visumfoto, personbevis, betalning till ambassaden, kontoutdrag, och lite andra saker.
Måste gå in på 3 med och fråga hur det blir med mitt mobilabonnemang när jag åker. Det tar nog slut ganska snart ändå tror jag så får hur det blir med det..



Kommentarer
Postat av: Isabella

Haha, det är bara roligt och jag är ju rätt insatt i ämnet nu som sagt. ;)



Jag fick hem mitt placementpack till dörren. Det kom med budbil. Jag tror att det gör det för att det är så viktiga papper, så det kommer inte med vanlig post. Man måste ju dock vara hemma och skriva på när de kommer med paketet antar jag...men annars kanske man kan hämta ut det någongstans. Det där har jag inte superkoll på. Är det nåt annat du vill veta, bara hör av dig! ;)

2009-11-11 @ 15:24:53
URL: http://iisabella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0