Presentshopping

Har nyss kommit hem från stan med mamma där jag var och shoppade lite presenter till min värdfamilj, och jag kan säga att hela Malmö var i stan idag, nu efter löning och allt.
Köer, trängsel och folk som stannar mitt i vägen. suck, är helt slut nu. haha

Fick iallafall köpt två presenter, en receptbok med typisk svenska recept till föräldrarna, och en såndär Stacking Clown från Brio till 1½ åringen..
Tänkte först köpa en bok med massa klippdockor med kläder i till 3åringen, men stod så mycket text på svenska så kändes inte så kul. Sen hittade jag ett superfint rosa smyckeskrin med en sån ballerina som snurrar och spelar musik, så funderar på att köpa det istället.. Eller en superfin Barbie med cykel och massa tillbehör, eller en miniservis med Hello Kitty, haha. Fanns så himla mycket att välja på!!

Sen hittade en "pyssel låda" med massa saker så man kunde göra experiment och så till 7-åriga killen, och typ massa trädelar som man själv kunde måla, och bygga ihop en dinousar. Han gillar ju tekniska saker så det är ju alltid en idé..
Hittade också ett stort golvpussel på Systrarna Grene och hur mycket andra saker som helst!
Så det är lite lätt beslutsångest där:P haha
Får ta en ny tur nu i veckan när jag bestämt mig helt enkelt. Letade efter typiskt svenska saker men kan säga att det var betydligt svårare än jag trodde.
Hittade typ 2 Astrid Lindgren pussel, båda med Pippi på, som såg riktigt tråkiga ut, innehöll typ 12 bitar och kostade 150 kr! Så tror inte det blir ett sånt iallafall..

      


Kommentarer
Postat av: Sandra

En sån kokbok har jag beställt till min värdmamma med :D

2009-11-28 @ 15:49:05
URL: http://sandraaandersson.blogg.se/
Postat av: Sara

en sån där kokbok tycker jag är en jättebra present!

2009-11-28 @ 23:10:04
URL: http://trenollsju.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0