så gick denna dagen också

Ställde till och med klockan imorse på halv 9 och tänkte nu jävlar ska jag gå upp i tid och göra nåt vettigt.
Åt frukost, satt lite vid datorn och så som vanligt. Sen gick jag och duschade och fixade mig.
Tänkte åka in till stan och göra nåt eller gå till centrum här eftersom jag hade lite saker jag behövt göra.

Men tydligen hade farmor nåt recept på en äpplekaka som jag hade lovat mamma att gå upp och hämta.
Så ringde henne lite i 11 och frågade om jag kunde komma förbi och hämta det.
Och ja, det var allt jag hann med idag, kom nyss hem därifrån. haha
Fick först skriva av receptet och sen är hon alltid lika envis med att bjuda på nåt, så vi fikade med både äpplekaka och morotskaka. Sen satt vi och pratade hur länge som helst.
Tiden går så himla fort nu för tiden! Man hinner ju inte med nåt av det man planerar!

Sen kollade jag på klockan och insåg då att klockan nästan var 3 så det var dags att bege mig hem.
Tänkte ju egentligen baka äpplekakan nu innan mamma kom hem och överraska lite.
Men det hinner jag ju inte nu.. Hon kommer snart och dessutom har jag inte hunnit handla ingredienserna. haha
Så det får bli en annan dag. Imorgon kanske? Om inte den dagen också springer iväg..

Nä nu ska jag försöka hinna med något av allt jag tänkt innan mamma kommer hem!


Kommentarer
Postat av: Sara

Haha, ja det är verkligen! Största anledningen till varför jag bloggar är ju för att jag vill, men det känns ändå som man måste försöka hålla igång liksom, när man har dom som läser varje dag, haha. Om du fattar vad jag menar ;P Fler bilder skulle jag nog kunna ordna! Fast vad skulle det vara för bilder då? Videoklipp tror jag itne det blir, haha. pinsamt ju ;P



Ja, det förstår jag! äsch då, du kommer säkert bli brun ändå! :D Hur länge blir ni borta? en vecka?

2009-11-03 @ 16:21:03
URL: http://trenollsju.blogg.se/
Postat av: Sara

sv: Tack så mycket! Jag är megaglad! :D

That's ture men jag ska försöka bli bättre på att ladda upp bilder iaf! :) Samma sak gäller videoklipp!



Okej, men lite färg borde du ju få iaf ;) Glöm inte att ta massa kort som du kan visa när du kommer hem igen!

2009-11-03 @ 22:31:18
URL: http://trenollsju.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0